Od Moniki do pracy + powrót (Łosień - Katowice Piotrowice - Łosień)

Środa, 25 lipca 2012 · Komentarze(4)
Przejazd do pracy: DST: 42.65km TIME: 1:33:17 AVG: 27.44km/h MAX:42.62km/h HRMAX: 162bpm HRavg: 118bpm.

Wczoraj szprycuje się specyfikami na przeziębienie i ból gardła, przyjmuję końskie dawki witaminy C i wapna zarówno w postaci naturalnej (owoce) jak i sztucznej (chemia z apteki, której zwykle staram się unikać jak ognia ale czego się nie robi żeby szybko stanąć na nogi przed urlopem). Rano wstaję 4:35 lekko rozbity i zakatarzony, spoczynkowy puls też o 15 jednostek wyższy więc organizm przemęczony. Dzielimy się obowiązkami: Monika w roli zmywareczki (zostało trochę naczyń m.in po wczorajszej kolacji :), a ja dzisiaj znów mam okazję przyrządzić dla nas pyszne śniadanko i jedzonko do pracy. Udaje się wyjechać w miarę wcześnie bo 5:40. Jedziemy znaną już trasą, od wczoraj Kellysek posiada licznik - Sigmę BC509 - wreszcie koniec z przeliczaniem km z google maps czy podobnych usług :) Na ul. Murckowskiej pod pracą Moniki jesteśmy około godz. 7:00. Tam się żegnamy i bez większego pośpiechu ruszam przez 3 stawy do pracy. Konie na stadninie paradują już na wybiegu.
Koń jaki jest każdy widzi :) © t0mas82

Dalsza droga przez drewutnię, lasy w Ochojcu na Jankego. W pracy jestem pierwszy raz ze sporym zapasem czasu. Połykam kolejne dawki specyfików z apteki. Czuję się już trochę lepiej :)
Powrót z Krzyśkiem. Omijamy zamknięty przejazd skrótową ścieżką terapeutyczną :) Dalej już standardowo ścieżką rowerową wzdłuż Jankego aż do skrzyżowania z Szenwalnda. Tam się żegnam i odłączam. Śmigam przez lasy w Ochojcu na 3 stawy (taką samą trasą jak rano). Później rolkostradą na Murckowską po Monikę. Następnie ruszamy umiarkowanym tempem do domu przez Szopienice, Stawiki, Kilińskiego, Roweckiego na Pogoń. Dalej na hutę Buczka, Fakop, Środula Północna, Auchan aż do Lidla w okolicy Huty Bankowej w Dąbrowie Górniczej. Tam zakupuje prowizoryczną kolację bo już jestem mocno głodny :). Podjeżdżamy do oddziału banku by Monika mogła coś odebrać, ja siadam na ławeczce i konsumuje posiłek. Dalej już standard, najkrótszą drogą na Łosień przez Bronx, Tworzeń. Na miejscu robię zdjęcie z postępów budowy ronda w centrum.