Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec)

Czwartek, 29 marca 2012 · Komentarze(2)
Kategoria KMC-Z9000-1, Praca
Przejazd do pracy: 23.74km TIME: 0:56:51 AVG: 25.06km/h MAX: 54.65km/h.
Rano porywiste wiatry skutecznie zniechęcające do szybkiej jazdy. Wyjechałem ciut późno i musiałem nadrabiać w trasie. Mostek 80mm znaleziony i zamówiony na allegro, czekam na przesyłkę.
Przy powrocie deszczyk i jak zwykle wiało. Na Niwce udało się schować za ciepłą koparkę, która doprowadziła mnie do rondka na Dańdówce. Jutro ostatni przejazd na KMC-9000-1 i zmiana na 2. Ciekawe o ile się wyciągnął :)

Max z górki osiągnięty jak codziennie w drodze do pracy w okolicach 50km/h . Dzisiaj po prostu mocniej dokręciłem z blata bo godzina późna i chyba przestało na ten moment wiać :) Później niestety tylko mnie spowalniało. Powrót też się zapowiada wietrzny - zmiana pogody najwyraźniej nadciąga :(

t0mas82 10:38 czwartek, 29 marca 2012

Wieje obłędnie od kilku dni. Jeszcze chwile trzeba będzie się pomęczyć z wiatrami. Prędkość maksymalna piękna. To chyba z wiatrem :)

amiga 10:00 czwartek, 29 marca 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd