Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec)

Środa, 28 marca 2012 · Komentarze(8)
Kategoria KMC-Z9000-1, Praca
Przejazd do pracy: DST: 23.76km, TIME: 0:56:35 AVG: 25.20km/h MAX: 51.80km/h.
W drodze powrotnej odwiedziłem kilka sklepów rowerowych w poszukiwaniu mostka 70-80mm (bez rezultatów) i ustaleniu cen przewodów do hydraulika na tył. Na nowej szerszej kierownicy fajnie się jeździ, tylko manewry jak kierowcy autobusu przy tym mostku :) Celuje raczej w jakąś 80, Przy 60mm myślę, że może się zrobić za krótko.

Obserwacja z dzisiejszej miejskiej jazdy. Jakby się nie starać zawsze znajdzie się jakaś niezadowolona grupa ludzi :) Jedziesz po ulicy to jakiś nerwowy spaliniarz się doczepi czemu nie po ścieżce, która jest obok. Dzisiaj dla odmiany pocisnąłem ścieżką wzdłuż parku na Środuli bo taki miałem kaprys i zostałem zwyzywany przez jakąś babkę z pieskiem od tchórzy i kazano mi spieprzać na ulicę :) Może to ta nowa szeroka kiera, ludzie się jej boją :D

@Barney: Odpisałem ci na PRV co by komentarzy nie nabijać.
@Aniuta: Nic nadzwyczajnego z tą średnia. Na nowym 29-nerze spec-a lepszą wykręcisz. A jeśli to spec to zakupy z pewnością u oszołomów w MKBIKE :) Pozdrawiam

t0mas82 21:09 środa, 28 marca 2012

Tomas, mam taki problem, że wczoraj podczas regulacji hamulca zauważyłem że od dołu lekko się poci mi on i wycieka z niego chyba płyn...:(

Barney 19:39 środa, 28 marca 2012

@Barney: Zależy co masz na myśli. Odpowietrzanie ćwiczyłem na swoich wielokrotnie, pewnie zasada jest ta sama i do odpowietrzenie wystarczą 2 strzykawki i kawałek wężyka :)

t0mas82 19:05 środa, 28 marca 2012

Bardziej mi się chciało śmiać z niej :) Teraz już wiem jak się nazywają rowerzyści poruszający się po ścieżkach - to są po prostu tchórze. Rasowi twardziele jeżdżą obok blachosmrodów po ulicach miast :)

t0mas82 19:02 środa, 28 marca 2012

Tomas mam pytanie do Ciebie, Ty znasz się na serwisie hampli takich moich?:P

Barney 18:57 środa, 28 marca 2012

Mohery trzeba gnębić. Ja bym tam nie wytrzymał jak na ścieżce takie numery by odstawiała.

Krzychu22 18:23 środa, 28 marca 2012

Trzeba było babci pieska rozjechać to by była cicho :D

andi333 18:01 środa, 28 marca 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa apotk