Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec)

Piątek, 23 marca 2012 · Komentarze(2)
Kategoria KMC-Z9000-1, Praca
Przejazd do pracy: DST: 23.72km TIME: 0:54:16 AVG: 26.23km/h MAX: 52.80km/h.
Rano trochę chłodniej i wilgotno, skutek: wszędzie mgły. Na DDR na Jankego znów mnie ktoś chciał rozjechać :)
W drodze powrotnej słonko ładnie świeci :) Robi się dobra pogoda na weekend.

Z wyjątkiem jednego incydentu w Piotrowicach kierowcy raczej jacyś ostrożni dzisiaj byli. Nawet autobus mnie nie chciał wyprzedzać na Mikołowskiej w Mysłowicach tylko grzecznie jechał za mną. Na przystanku na szczycie górki chyba robili zakłady czy dam radę pocisnąć stale takim mocnym tempem pod górę, przejeżdżając usłyszałem przelotnie, że daję radę :)

t0mas82 22:07 piątek, 23 marca 2012

Dziś też trochę z duszą na ramieniu jechałem. Miejscami mgła była tak gęsta, że z 20m świateł samochodu nie było widać a oczywiście wyprzedzać chcieli wszyscy.

limit 12:05 piątek, 23 marca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dwina