Kolejna setka z Andrzejem

Niedziela, 18 marca 2012 · Komentarze(6)
Kategoria 101-200km
Mój napęd zaniemógł ostatnio. Poskładałem coś ze zużytych części z zamiarem przyłączenia się w dniu dzisiejszym do wspólnego kręcenia z Andrzejem jako, że preferował asfalty gdzie nie ma takich obciążeń. Wypad zaczął się pechowo. Wyjechałem o 8:20 spod bloku 2 obroty korby i zerwałem łańcuch. Skróciłem o 2 ogniwa, skułem. Dzwonię do Andrzeja, że się trochę spóźnię. Dojeżdżam do skrzyżowania pod Orionem i znów łańcuch strzela. Z roweru robię hulajnogę i śmigam nią do domu po stary łańcuch. Szybko zakładam smaruję i w drogę. Na placu mocno spóźniony zastaje na miejscu Andrzeja (andi333), Pawła(pawelll), Adama(limit) i Damiana(Doms). Plan na dzisiaj to Ojców. Damian deklaruje, że przejedzie z nami na Bukowno. Andrzej wrzuca swoje ostre jak brzytwa tempo, które o dziwo dzisiaj mi wcale nie przeszkadza (chyba tydzień dojazdów do roboty i organizm przywykł, a może to regularne przebieżki po parku). Jednak nie wszystkim ono odpowiada, Damian i Adam, który wczoraj machnął setkę postanawiają pojechać własnym tempem aby nas nie wstrzymywać. Prosta na Bukowno również mocno, pod fontanną chwila odpoczynku i sesja zdjęciowa (woda dalej zakręcona). Później terenami na Olkusz a następnie kierunek Pieskowa Skała. Fajne serpertynki, widoczki ze skałkami i super pogoda (po jednym z większych podjazdów ściągamy nadmiar ciuchów, oj dawno w krótkich nie śmigałem :)). Z Pieskowej ruszamy na Skałe, powrót przez Trzyciąż i odbijamy na Troks (zwany Torx-em :) ), Rabsztyn, Olkusz. Z Olkusza powrót taki sam, jedynie z Sosinki ruszamy betonami. Na drogach sporo motocyklistów (chyba jakieś otwarcie sezonu czy coś).

Pod koniec dzisiejszej jazdy napęd zaczął mieć swoje humory. Przeskakiwanie łańcucha na blacie stało się normą i strasznie wkurza. Oby nowy zestaw naprawczy szybko dotarł. Ciekawe jak się będzie ujeżdżało inaczej stopniowana kasetę 11-34 :)

Na góralu z taką średnią ...

amiga 09:50 poniedziałek, 19 marca 2012

ultimabike.pl - 69zł za HG50 11-34 + przesyłka 5zł listem poleconym ekonomiczna (chodź oficjalnie takiej nie ma, zapytałem i nie ma problemu)

t0mas82 19:25 niedziela, 18 marca 2012

Tomku, a gdzie i za jaką cenę ta kasetę zakupiłeś? Jaki model? Gdybym wiedział to wspólne zamówienie by było gdyż też kaseta plus zębatki do korby są mi potrzebne.

Kysu 17:10 niedziela, 18 marca 2012

Na szosie takie średnie to odpoczynek :)

t0mas82 16:14 niedziela, 18 marca 2012

Jeszcze z Andrzejem trochę pokręcicie i na wycieczki będziecie jeździć z ludźmi na szosówkach:D

Doms 15:55 niedziela, 18 marca 2012

Fakt. "Motorowerzystów" było sporo. A i quadów widziałem kilka. Ciepło się robi to wszystko spod kamieni wypełza ;-)

limit 15:03 niedziela, 18 marca 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eboki