Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec) + Nocny objazd trasami Adama

Piątek, 18 listopada 2011 · Komentarze(1)
Kategoria Praca, 50-100km
Przejazd w stronę pracy: DST:23.87km TIME: 0:54:43 AVG: 26.18km/h MAX: 51.41 km/h.
Na drogach spokój i pusto jak w niedzielę, tylko jeden spaliniarz wymusił mi pierwszeństwo na DDR na Jankego :)
Dzisiaj na patykach doświadczony dróżnik/czka - szlabany otwarły się już po pierwszym pociągu, co prawda pod kątem 45 stopni co oznaczało, że za chwilę nastąpi ponowne zamknięcie.
Po robocie umówiłem się z Adamem (Limit) na wspólny nocny przejazd, nieoczekiwanie dołączył do nas Damian (Doms)i ruszyliśmy lekkim tempem w kierunku zajezdni PKM Sosnowiec. Stamtąd wbiliśmy się w terenową ścieżkę. Muszę przyznać, że jazda w nocy w lesie ma swój klimat. Przy okazji widziałem w akcji lampkę Damiana na diodzie Cree i stwierdziłem że muszę sobie taką sprawić - daje dużo lepiej niż moja, a uchwyty są kompatybilne. Po dostaniu się na Pogorię ruszyliśmy na Zieloną, później na Będzin i Sosnowiec. Stamtąd przejazd koło Plejady i wjazd na górkę na Środuli. W sumie to trasa krótka ale szwendaliśmy się ze 3 godzinki :)Trochę zdjęć które ukradłem Adamowi: