Przejazd w stronę pracy: DST: 23.55km TIME: 0:54:33 AVG:25.9km/h MAX:52.20km/h. Zauważyłem, że licznik znów mi zaniża dystans po zmianie obręczy :) Neopreny dają radę chociaż nie ma tak niskich temperatur aby przetestować. Na specjalne życzenie Adama zdjęcia (narazie ze sklepu internetowego)
Powrót w wersji wydłużonej przez Centrum Katowic, Dąbrówkę, Borki, Dańdówkę i Klimontów.
Komentarze (5)
kkkrajek18: A nie wiesz jaką to ma podeszwę? Guma? Jakieś inne wzmocnienie? Na zdjęciach w cykloturze nie ma tego pokazanego. Chodzi mi o to, czy ten materiał się nie zniszczy jak się będzie deptać po platformach z zębami przeciwpoślizgowymi.
Rower towarzyszy mi od dzieciństwa, gdzie wolny czas spędzało się śmigając po osiedlowych chodnikach i tam też zdobywało umiejętność jazdy. Pelikan, Wigry3, pokomunijny BMX później pierwszy poważniejszy góral Merida Kalahari i pierwsze dalsze wakacyjne wycieczki. Później jakoś tak się potoczyło, że za wiele nie jeździłem.
W 2011r. postanowiłem zakupić nowy rower Krossa LEVEL A6 z myślą by dojeżdżać regularnie do pracy i od tego czasu się zaczęła rozwijać rowerowa pasja. Dzięki niej poznałem wielu ciekawych znajomych zarażonych cyklozą i spotkałem moją drugą połowę, towarzyszkę życia, która toleruje mnie takim jakim jestem :)
Nie gonię za nowinkami technicznymi i lżejszymi wagowo komponentami itd. Najwięcej radości czerpie z minimalizmu i jazdy na najprostszych w konstrukcji rowerach. Od złożenia pierwszego ostrego koła zakochany w takich rozwiązaniach. Buduję rowery od podstaw i sam je serwisuje. Od jakiegoś czasu składam również koła czyli ostatni element jaki zostawiałem w rękach serwisów zewnętrznych. Jak coś nie wyjdzie mogę być tylko zły na siebie, że coś spartoliłem :)
Rowerem poruszam się wszędzie, gdzie tylko się da i bez względu na warunki pogodowe.
Do zobaczenia na trasie!