Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec) - znów serwis

Wtorek, 13 września 2011 · Komentarze(3)
Kategoria Praca
Niestety moje wczorajsze obawy się spełniły, rano jak udałem się do "garażu" po rower zauważyłem że w tylnym kole zostało może z 0,5 bara :). Spóźniony jak nigdy (koniec końców wyszedłem z domu o 6:40) po dopompowaniu koła ruszyłem do pracy. Jechałem jak wariat, ale światła nie chciały się dobrze ułożyć. Na szczęście w okolicy Dańdówki wpadłem w tunel aerodynamiczny w postaci autobusu linii 18, i jadąc miejscami 50km/h dociąłem do rondka na Niwce pod kościołem. W pracy byłem z z drobnym poślizgiem :) Po robocie znów trzeba będzie nabić koło pompką dla koksów :) a później w domu odszukać przyczynę przebijania.

Przejazd w stronę pracy: DST: 23.6km TIME:0:50:42 AVG: 27.92km/h MAX: 57.49km/h

Na początku roku kupiłem 5 dętek i 2 komplety łatek. 2 dętki już poległy. A i łatki również były w użyciu. Tyle, że w moim przypadku to z reguły potłuczone szkło. Pełno tego na ulicach.

limit 12:49 wtorek, 13 września 2011

Wezmę się za to jak wrócę, po robocie jeszcze na testy jadę - będą sprawdzać na co mam alergię. Jak nie wykryję przyczyny przebijania to będę miał dodatkowy trening bicepsa codziennie po robocie :) Szczęście w nieszczęściu, że przekładki na tego maxxisa nie zrobiłem wczoraj. Bo znów nie miałbym całej dętki :)

t0mas82 08:29 wtorek, 13 września 2011

zobacz za maleńkimi szpilkami w oponie ja jedną znalazłem gdy zmieniałem ci dętkę (jakieś igliwie z drzewa) a najlepiej umyj oponę i zobacz czy nie jest przecięta może ciągle ci się piasek dostaje.

accjacek 07:59 wtorek, 13 września 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wczet