Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec). Po drodze wypad na baze nurków.

Czwartek, 28 lipca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Praca
Przejazd w stronę pracy: DST: 23.86km, TIME: 0:49:29, AVG: 28.94km/h, MAX: 59.68

Po robocie ugadałem się z Krzyśkiem na Niwce na 16:40 pod Kościołem. Miałem w planach uderzyć na bazę nurków lub przez Bór i tamtejszą kopalnie piasku na Kazimierz. Udałem się najpierw po nowy zestaw pancerzy do rowerowego w Piotrowicach, sprawę zakupów załatwiłem szybko i na Niwce byłem zawczasu. Młody dojechał jakieś 20 minut później, witając się zauważył nas Łukasz (Kiki) (kolega, który namówił mnie na start w tegorocznym Silesia MTB Cup). Razem w trójkę poczekaliśmy chwilę na Krzyśka (Kysu) ale wkrótce odpisał,że odpuszcza dzisiejszą jazdę (w Mysłowicach już ostro lało). Nie zważając na zmieniające się warunki uderzyliśmy na bazę nurkową lasami przez Bór. W Jaworznie zaczęło już nieźle kropić. Zrobiliśmy rundkę wokół bazy i po mokrych asfaltach rozpoczęliśmy powrót przez Maczki.

Licznik znów zaczął mi szwankować i przestał w połowie trasy w największym deszczu zliczać km. Może to ten łączony kabel do podstawki po ostatnim urwaniu jak wjechałem w krzaczory. :)