Dom-praca-dom (Sosnowiec-Katowice Piotrowice-Sosnowiec). Wieczorny objazd Pogorii i okolic.

Środa, 29 czerwca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria 50-100km, Praca
Po zrobieniu standardowej trasy dom-praca-dom w dniu dzisiejszym w planach był jeszcze wypad na Pogorię. Po spotkaniu pod Orionem uderzyliśmy całą ekipą w składzie Ja,Łukasz oraz 2-ch Krzyśków do Andrzeja aby przekazać mu tarcze od Piotra. Andrzej po dzisiejszej ulewie jaka złapała go przy powrocie z pracy postanowił pozostać w domu i pogrzebać przy sprzęcie jednocześnie go konserwując. Postaliśmy chwilę pod klatką i ruszyliśmy w stronę Pogorii. Po drodze chciałem zmodyfikować trasę i pojechać przez Strzemieszyce aby pokazać kolegom zwałkę byłej Huty Katowice za Okradzionowem. Krzysztof jako mieszkajniec okolicznych terenów postanowił pokazać nieznaną mi drogę przez las na Strzemieszyce. Wjazd do lasu rozpoczął się intensywnym testem amortyzatora (betoniki chodnikowe), później zaczęły się single track-i. Po drodze musiałem w coś przydzwonić. Po wyjeździe z lasów okazało się, że mój hak mocno się przytula do szprych. Szybkie klepanie na torach za pomocą kamienia trochę poprawiło jego geometrię. Przy okazji okazało się, że końcówka pancerza ładnie się przemieliła i trochę go wyciągało z obudowy. Po wstępnej regulacji, przeczekaniu burzy pod wiaduktem ruszyliśmy na objazd Pogorii. Drogę powrotną z centrum Dąbrowy Górniczej przejechaliśmy sławną sosnowiecką ścieżką rowerową (w pewnym miejscu na tym DDR znajduje się na tyle wysoki krawężnik, że przy podjeździe pod niego można przyhaczyć blatem). Słońce już dawno zaszło i zaczęło być już ciemnawo. Przystanęliśmy w okolicach mojego domu przy targu na Zagórzu. Krzysiek w obawie przed bezpiecznym powrotem do Mysłowic pożyczył odemnie komplet oświetlenia. Niedługo później podjechała Olka, chwilę jeszcze pogadaliśmy i nadszedł czas aby się pożegnać. Dystans jaki pokonaliśmy wspólnie na tym wieczornym tripie: 46,25km w czasie 2h18min, AVG 20,02km/h.