Czwartek, 18 maja 2017 · Komentarze(3)
Późny start. Jeszcze późniejszy niż wczoraj, więc od chwili wyjazdu mocne tempo. Temperatura ok. 9C. Na 15km na Mariankach niemiła niespodzianka. Urywa się sztyca tuż przy mocowaniu. Na szczęście urwany kawałek udaje się wepchnąć głębiej (na wyciągniecie nie ma szans bo nie ma za co złapać :( ) Montuję "skróconą" sztycę i moje siodło jest o jakieś 5cm niżej. Ruszam. Czuje się jakbym jechał na rowerze młodszego brata. Pomimo niezbyt ergonomicznej pozycji nadrabiam starty związane z późniejszym wyjazdem i czasem jaki upłynął na usuwaniu jej skutków. W pracy o czasie.
Do pracy: 50,63 km/2g:06m:17s
Po pracy ruszam do centrum Sosnowca w poszukiwaniu sztycy. Najpierw do Meridy w plastrach miodu. Tam nie mają ale pożyczyłem suwmiarkę by zmierzyć dokładnie jej średnicę 29.2mm trochę nietypowo. Mała dygresja. W plastrach rzuciło mi się w oczy ostre koło wypuszczone przez Meridę model Modano. Biorąc pod uwagę cenę i komponenty to jest to jakaś masakra. Życzą sobie 2000zł po przecenie. Za tą kwotę można zbudować fajną torówkę na rurach Columbus max od Orłowskiego z częściami z epoki klasy Shimano 600 Tri-color, fajnym kokpitem Nitto/jaguar. A tu dostajemy jakąś chińszczyznę i złote anodyzowanie piast. Najgorsze, że znajdzie się zapotrzebowanie na taki sprzęt. W centrum Katowic już coś podobnego dosiadał ktoś. Bleee . Z Meridy ruszam do świrów z MK-BIKE. Ci jak zwykle nie zawodzą i sztyca jest dostępna. Dzisiaj główny świr na sklepie. Za przyznanie się do odwiedzania innych sklepów zostaje wciągnięty na tzw. czarną listę - tych klientów nie obsługujemy. Montuję sztycę pod sklepem i już z normalną wysokością siodła ruszam na Kasprzaka, skąd odbiera mnie samochodem Monika