Piątek, 12 maja 2017 · Komentarze(0)
Późny start. Poranne czynności przebiegały jakoś wolniej i ruszam o 5:16. Trzeba gonić. Pogoda niezła. Cieplej niż wczoraj. Na osi w okolicach 8C. Od razu włączam szybsze tempo. Spoglądam na zegarek i notuję ile czasu tracę do referencyjnego przejazdu. Za Zieloną przy mostku na Przemszy pojawia się "króliczek". Ma trochę przewagi bo muszę jeszcze wyjechać na mostek. Motywuje mnie to do szybszego tempa. Udaje się go dogonić na skrzyżowaniu za Elektrownią, ale kadencję musiałem trzymać wysoko. Odłacza się przy następnym skrzyżowaniu i rusza do świateł na S86, a ja w stronę lasku Grodzieckiego. Dzięki niemu mam tutaj podobny czas co wczoraj. Dziękujemy Ci Mr. Johnson chciało by się rzec jak w reklamie. Dalej już spokojniejszy i spokojniejszym tempem przelot do pracy. Na D3S pod stadniną jakiś biker złapał panę i majstruje coś przy dętce. Zatrzymuje się przy nim i pytam czy wszystko ma. Okazuje się, że zużył ostatnia łatkę i puściło. Szkło wyciągnął ale nie ma dętki. Otwieram sakwę serwisową ale mam tylko na gruby wentyl, a w rowerze presta. Przypominam sobie, że przecież mam łatek sporo i jak się okazało nawet zapasowy klej :) Daję mu komplet 4 łatek i tubkę kleju. Zadowolony dziękuje mi. Ruszam dalej. Na Skrzyżowaniu z Armii Krajowej utrata luftu w przednim kole. Dotaczam się do przejazdów (te są zamknięte). Powietrze całkiem zeszło. Trudno, nie ma sensu łatać - szkoda czasu. Biegnę ostatnie 500m do pracy z rowerem. Zaczyna lekko kropić. Gdy wychodzimy na odprawę solidnie już leje. Udało się zajechać o suchej stopie ale jednak z przygodami :)
Do pracy: 50,61/2:06:00

Po pracy łatanie. Pogoda super. Szybko odnajduje przyczynę i kleję. Składam wszystko i na koń. W Czeladzi wstępuje do Biedronki na drobne zakupy.
Czeladzka Biedronka
Czeladzka Biedronka © t0mas82
Jak  już tu jestem to ruszam trasą brata Keba w stronę Grodźca przez Boleradz. Stamtąd już standardowo.