Zbieranie PK z Dębowego Włóczykija

Poniedziałek, 1 maja 2017 · Komentarze(0)
Kategoria DICTA#2, Keta#3
Ciąg dalszy rozpoczętego długiego weekendu. Wyruszamy późno bo po 11:00 by pozbierać punty z wczorajszego Dębowego Włóczykija.
W drodze po punkty
W drodze po punkty © t0mas82
Pogoda słoneczna ale wietrznie. Najpierw przez Tucznawę do Ząbkowic by zgarnąć pierwszą grupę punktów w lasach w okolicach Góry Bukowej. Punktów szukamy razem z Kebem. Kadra zarządcza nadzoruje nasze poczynania.
Nadzór kadry zarządczej
Nadzór kadry zarządczej © t0mas82
Z pierwszego wycinka dużej mapki ruszamy do Ujejsca pod OSP. Tam chwila postoju i wyżerka.
Postój w Ujejscu
Postój w Ujejscu © t0mas82
Następnie przecinamy DK1 i jedziemy do Wojkowic Kościelnych by rozpocząć objazd PIV. Ruch tam spory rolkarze, rowerzyści, nordycy. Z racji silnego wiatru i eventów jakie odbywają się w ramach Dębowego Maj Festiwalu są KajtSurferzy i klasyczni Windsurferzy.
Kajt i Łindserferzy
Kajt i Łindserferzy © t0mas82
Zaglądamy na chwilę do CSIRu na Zielonej. Następnie dalej do parku by zgarnąć kolejne PK.
Buszujący rowerzyści w zbożu
Buszujący rowerzyści w zbożu © t0mas82
Z Zielonej na PIII i PI. Tam Monika rusza do domku bo wzywają obowiązki korepetytorki. W trójkę zatem zbieramy LOPkę, bunkier przed Antoniowem, kamieniołom i krzak z widokiem na hutę w Ząbkowicach. Wracamy do domku również trasą przez Sikorkę i Tucznawę. Jest mocno pod wiatr więc trochę walki.