Piątek, 31 marca 2017 · Komentarze(3)
Na starcie +4C. Ubieram się w sam raz. Jest mi delikatnie chłodno dopóki nie rozgrzewam się jazdą. Wczesny wyjazd więc nie trzeba gnać. Przy PIV gęste mgły. Przyjemny dojazd. Na finiszu dróżnik w natarciu. Przejazd zamknięty dobre 10min. Przejeżdżają kolejno Ceske drahy, Intercity i Koleje Śląskie :)
Do pracy: DST: 50,85km/ 2:29:00

Przy powrocie upały. Robię numer z ominięciem szlabanów ulicą tunelową dojeżdżając do niej przez las. Dobrze, bo zanim pociągi się przetoczyły ja już kontynuuje jazdę. Na D3S sporo rowerzystów, rolkarzy i biegaczy. Jak tylko robi się ciepło coraz więcej ludzi zaczęło aktywnie spędzać czas. W Grodźcu ubytek ciśnienia w przednim kole. Szybko namierzam dziurę, łatam i w drogę.
Łatka na łatce
Łatka na łatce © t0mas82
Szybko ogarniam klejenie kapcia
Szybko ogarniam klejenie kapcia © t0mas82
Przyjemnie się dziś wracało.

Kiedyś byłem bliski wykonania takiej dętki niestety strzeliła przy wentylu obrobiona od obręczy :)Właściwie to dętki przeznaczam na straty jak się nie da jej skleić. Ostatnio na naszym rajdzie ktoś wyrzucił zupełnie dobrą dętkę z dziurą, którą można było normalnie i bezproblemowo załatać. Może pro zawodnicy nie uznają łatanych dętek.

t0mas82 18:16 poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Ciekawe czy da się zrobić dętkę z samych łatek? Wygląda na to, że jesteś na dobrej drodze by to sprawdzić :-D

limit 06:29 sobota, 1 kwietnia 2017

ciekawa łatkodętka hmm

gizmo201 19:55 piątek, 31 marca 2017
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dykow