Wtorek, 21 marca 2017 · Komentarze(2)
Warunki do jazdy idealne. Ciepło, sucho i temperatura +6C na starcie. Jednym słowem wiosna na całego. Tylko 15min jazdy w ciemnościach. Czołówka coraz rzadziej będzie używana. Droga bez ekscesów ze strony kierowców oprócz gamoni, którzy ustawiają się przy prawej krawędzi do skrętu w lewo jakby manewr wykonywali co najmniej tirem lub furmanką :) W pracy ze sporym zapasem czasu.

Do pracy: DST: 50,57 km / 2:11:48
Pogoria IV dziś o poranku
Pogoria IV dziś o poranku © t0mas82
Przy powrocie jeszcze cieplej niż rano. Przyjemnie się wracało i cała trasa za widoku. Na starcie przejazd przez lasek by ominąć szlabany. Na drogach spokojnie. Jedynie w Czeladzi na Grodzieckiej wypadek. Dwa automobile się zderzyły, a jeden wkomponował się w betonowe bariery odgradzające pasy ruchu o przeciwnych kierunkach. Przody nieźle strzaskane. Na miejscu jest już karetka, a osoby prowadzące nerwowo gdzieś dzwonią. Dalsza droga bez ekscesów.

Lepiej w słup czy betonową barierę niż we mnie. Coraz więcej wariatów na drogach. Młodzi gniewni w zdezelowanych VW czy 10letnich BMW. Wczoraj dowiedziałem się, że Robertowi niestety nie udało się :(

t0mas82 19:11 piątek, 31 marca 2017

Dziś jakiś wypadkowy dzień. Autobus w Gliwicach czołowo spotkał się z osobówką, w Katowicach autobus dostał w plecy od ciężarówki z piaskiem. Ty piszesz o czołowym osobówek. Można powiedzieć, że cudem uszliśmy z życiem :-)

limit 21:38 wtorek, 21 marca 2017
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wodum