Licytacja gadżetów na rzecz WOŚP

Niedziela, 12 stycznia 2014 · Komentarze(1)
Moniką wyruszamy po 9:00 do CSIR  na PIII, gdzie o 12:00 ma odbyć się licytacja, którą zorganizowaliśmy wspólnie z będzińskim klubem Ghostbikers. Warunki pogodowe średnio zachęcają do jazdy, +2C i wieje mocny wiatr, który skutecznie wychładza. Monika rusza jeszcze do sztabu. Niedługo później przybywa Mariotruck i reszta ekipy rowerowej Ghostbikers i innych zaprzyjaźnionych bikerów. Wspólnie ogarniamy temat rozłożenia namiotu, stolików, nagłośnienia, które to otrzymaliśmy dzięki uprzejmości UM i CSiR wraz z gadżetami na licytację. Są też wolontariuszki  WOŚP, które będą zbierały pieniądze za wylicytowane przedmioty. Niespodziewanie zjawia się również telewizja TV ZAGŁĘBIE i wciągają mnie przed kamerę :) Pomimo niezbyt licznej rowerowej braci, która dzielnie stawiła się na licytację kwoty licytowanych przedmiotów osiągały wysoki pułap :) Sam też biorę czynny udział licytując kubek i 2 szaliki. Razem udało się zebrać 1210zł  w szczytnym celu i tu należą się brawa.
Po licytacji razem udajemy się do sztabu oficjalnie przekazać listę wylicytowanych przedmiotów wraz z podliczoną kwotą, którą udało się zebrać. Dalej do Mariusza i Ewy na Manhattan, do Taty Moniki i do domku.