Poniedziałek, 14 października 2013 · Komentarze(2)
Do pracy: DST: 41.19km TIME: 1:34:28
Pobudka 4:32, szykowanko pakowanko, śniadanko. Żegnam się zMoniką, która jeszcze postanawia troszkę pospać. Schodzę na dół i ruszam. Temp. +8C czyli nadal ciepło. Jest 4:50. Jadę standardową trasą, ale na niestandardowym przełożeniu. Musiałem zmienić łańcuch i zębatkę z tyłu w Ostrym, poprzednia wyglądała strasznie (kontrolujcie czasem blaty). Założyłem to co miałem pod ręką czyli wyszło 48x20. Zrobiło się bardziej miękko, ratio ~2.4 zamiast 2.67. Miałem obawy, że zakręcę się na śmierć, ale całkiem fajnie się jechało. Tak bardziej dynamicznie. Co prawda, aby osiągnąć 40km/h to trzeba już nieźle kręcić giczałami. Myślę, że optymalnie było założyć na tył 48x19.
BTW. niedługo w Rowerowej Norce pojawią się nakręcane zębatki do ostrego, klocki hamulcowe i inne części rowerowe w atrakcyjnych cenach, także bądźcie czujni.
Na Murckowskiej daję znać, że wszystko ok. Dalej prawie bez ekscesów, tylko standardowe wymuszenie pierwszeństwa na DDR na Jankego. Babka OMC by mnie nie przewalcowała gdybym nie przewidział co się święci, gdy dołączała się do ruchu z podporządkowanej.
Oczywiście serdecznie zapraszamy na Jesienne Beskidzkie KoRNO
Fotograficznie zdjęcie prześlicznych kotków, które szukają nowego domku:
Kiciaki szukają domku © t0mas82

Po pracy planowałem zgarnąć Sosnowieckiego Szweda jednak zwalniam się wcześniej by załatwić sprawę w UM. Pędzę bez zbędnych przystanków najszybszą trasą na Graniczną. Później zakupy w Lidlu i do domku.