Dom-praca-dom ze wspomaganiem

Poniedziałek, 2 września 2013 · Komentarze(2)
Do pracy: 42.32km TIME: 1:30:36
Pobudka 4:50. Wstaję i zaczynam się zbierać. Monika zostaje w łóżeczku, gdyż pracę ma na miejscu w Rowerowej Norce :) Norka posprzątana i odnowiona po weekendowej walce Moniki z bałaganem.
Czynności przygotowawcze idą sprawnie. Jeszcze spojrzenie na piec i temperatura +9C przekonują mnie do wyjazdu w długich gatkach i bluzie. Żegnam się i schodzę na dół. Ostrzak zostaje w domu, zgięta oś koła nie pozwala na jazdę. Wczoraj walczyłem wczoraj pół dnia z wybiciem ramienia korby, z obrobionym gwintem nie jest to takie proste. Metoda udarowa młotem zawiodła, to postanowiłem dorobić sobie autorski ściągacz montowany śrubami co prawie się udało gdyby nie urwanie gwintownika :(
Trasa standardowa bez ekscesów, rano szarówka więc lampki i kamizelka obowiązkowa. Jadę Transem moim ostatnim sprawnym rowerem. Nawyk ciągłego kręcenia, które wyrabia ostre pozostał.
Po pracy odbieram zamówienie Rowerowej Norki i ruszam w kierunku Moniki, gdyż wybieramy się wspólnie na imieniny do Cioci. Po drodze zakup ośki w Meridzie w Sosnowcu - niezła cena bo tylko 7zł :) Za bardzo szaleję i na swoich dętkach 1.5 łapię snejka pod Fakopem. Brak czasu, zapasu i nieudana próba złatania (od strony obręczy łatka tak dobrze nie jest dociskana jak od strony opony) powodują, że posiłkuję się Cytrynką, którą przyjeżdża po mnie Monika.

Nic nie jest wieczne ;) Aczkolwiek nową ramą od Krossa długo się nie nacieszyłem :( W Ostrym to po części wina konstruktora, po zmianie supportu nie powinny się tak ośki giąć.
Praca testera to dobry pomysł. z moim "portfolio" łamania ram miałbym szansę na zatrudnienie :)

t0mas82 08:39 wtorek, 3 września 2013

2 zarżnięte rowery na rok. Ty to masz przerób ;-) Powinieneś się postarać o robotę testera rowerów w kategorii "na zmęczenie materiału". Nie dość, że byś miał ciągle nowy sprzęt to jeszcze extra kasę :-]

limit 09:18 poniedziałek, 2 września 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ceobi