Środa, 3 lipca 2013 · Komentarze(3)
Do pracy: DST: 43.08km TIME: 1:33:05.
Pobudka 4:30. Czynności poranne przebiegają sprawnie gdyż część jedzonka do pracy została przygotowana już wczoraj. Monika jeszcze śpi, po kilku próbach pobudki decyduje się na dojazd do pracy na późniejszą godzinę. Szykuję wszystko do wyjazdu, koty też dostają porcję jedzonka co by przestały miauczeć. Żegnam się i schodzę na dół. A na dole niespodzianka bo w tylnym kole jest pana. Przekładam dętki i przy okazji zakładam coś co ma jakiś bieżnik. Hutchinson Rock, którego miałem na tyle to praktycznie gładki slick na środku. Zabieram się za pompowanie i tu druga niespodzianka - przekładany do zmiany z Presty na Schredera dinks się wyrobił, tak, że pompka nie puszcza wentyla. Powrót na górę po inną pompkę, pompowanie i ze sporym opóźnieniem ruszam o 5:50. Pogoda doskonała do jazdy, jest zdecydowanie cieplej niż wczoraj. Jadę standardową trasą. W drodze na Murckowskiej telefon do Moniki aby zorientować się jak jej idzie wstawanie. Dalej przez D3S, Brynów, Ochojec na Piotrowice.
Po pracy kilka spraw do załatwienia, najpierw po przenośny magazyn danych w postaci dysku USB do Proline, poźniej po Monikę na Murckowską. Wracamy wspólnie na Zagórze, gdzie Monika odbiera pożyczony od brata samochód. Po drodze spotykamy (chyba, że się omyliłem w rozpoznaniu) Damiana i wymieniamy pozdrowienia :). Monika wraca samochodem, ja jadę rowerem na zakupy w Lidlu i do dom.