Poniedziałek, 1 lipca 2013 · Komentarze(3)
Do pracy: DST: 43.73km TIME: 1:37:37
Pobudka 4:50. Poranne czynności przygotowawcze przebiegają sprawnie. Monika jedzie na późniejszą godzinę do pracy, więc żegnam się i ruszam solo. Na dworze warunki pogodowe dobre, +12C, słonko nieśmiało przebija się przez zasłonę chmur. Ruszam o 5:43. Trasa standardowa bez ekscesów na drodze. W Sosnowcu pod wiaduktem zamknięty jeden pas. Czuje, że po południu przy powrocie do domku będą tam korki :) W Szopienicach położyli kolejną warstwę asfaltu. Na Murckowskiej jestem o 6:55, dzwonię do Moniki by zorientować się jak jej idzie wstawanie. Dalej standardowo przez D3S, Brynów, Ochojec do pracy na Piotrowice.
Po pracy ruszam na Murckowską. Z racji konieczności szybkiego dojazdu do domku Monika posiłkuje się kolejami. Jedziemy więc na dworzec na Zawodziu i tam się żegnamy. Ruszam dalej solo na Środulę, skrótem koło Humanitasa (trzeba tam jakiś przejazd przez tory usypać, co by nie trzeba było z roweru zsiadać). W Auchan zakupy, jakoś ostatnio przypadły mi tam do gustu wykonywanie sprawunków, bo całkiem sprawnie idzie obsługa przy takiej ilości kas i mają kilka produktów które warto kupić np. winka prosto z Portugalii ;) Po zakupach przez Mydlice, Centrum DG, Gołonóg na Tworzeń i stamtąd już do domku, gdzie czeka na mnie pyszny gulasz - dziękuje :*