Lubsko - Żary - Lubsko czyli okolica z Młynarzem rowerowo i remontowo

Środa, 1 sierpnia 2012 · Komentarze(0)
Trasa: Lubsko - Budziechów - Jasień - Jabłoniec (k) - Golin - Jaryszów - Pietrzyków (k) - Siecijów - Brzostowa (k) - Górka - Grabik - Żary - Grabik - Drożków - Świbna - Jasień - Budziechów - Lubsko.

Wyjeżdżamy wraz z Moniką i Młynarzem po południu po 14:00 bocznymi drogami w kierunku Żar. Młynarz oprowadza nas po okolicznych wioskach i jest okazja do zrobienia zdjęć. Udajemy się też nad fajne jeziorko w środku lasu, pozostałość po działalności wydobywczej. Dalej na zakupy do Lidla by uzupełnić zapasy jedzonka oraz po izobroniki :) Następnie udajemy się na konsumpcje obiado-kolacji do mieszkanka będącego remontowym celem dzisiejszego wyjazdu. Cel remontowy to pokrycie i wyrównanie jednej ze ścian. Po konsumpcji zabieramy się za pracę, choć trochę starając się pomóc mu w tych czynnościach. Robota idzie sprawnie, a efekty są widoczne gołym okiem. Powrót do Lubska najkrótszą drogą po asfaltach przy zachodzącym słońcu.