Dom-praca nietypowo - dom - do brata i do Moniki (Sosnowiec - Dolina 3 Stawów - Katowice Piotrowice - Sosnowiec - Centrum - Łosień)

Poniedziałek, 23 lipca 2012 · Komentarze(2)
Kategoria <50km, KMC-Z9000-2, Praca
Przejazd do pracy: DST: 24.89km TIME:0:51:31 AVG:29km/h MAX:51.60km/h
Wczorajsza noc spędzona w domu i odespana na nowej wersalce z B&W :) Jest równie twarda co panele na których spałem zanim wykonane zostało zamówione owo custom-owe łoże. Twardość oczywiście jest na plus :) Ale koniec oftop-a, teraz o rowerowaniu.
Dzisiejszy przejazd nietypowo bo przez 3stawy i niestety znów solo :(. Chciałem zmierzyć ile tym wariantem trasy będę się kulał do pracy zwłaszcza, że wychodzę z domu grubo za późno bo jest już prawie 6:40 :) Dzwonię do Moniki obiecuje, że wstaje już i zaczyna się zbierać na 9:00 do pracy (jak się później okazuje podróż odbywa się z podpórką w postaci pociągu :)). Jadę "autostradą" do Centrum, następnie stawiki, Szopienice, Zawodzie by dojechać na ul. Murckowską.
Katowice: Kompleks biurowy przy ul. Murckowskiej © t0mas82

Dalej na 3 stawy, drewutnię i lasami na Ochojec. Trasę pokonuje dość szybko, jest to dobra alternatywa bo jest sporo odcinków gdzie można mocno depnąć i nadgonić spóźnienie. Na miejsce do pracy docieram minutę po czasie :)

Powrót z pracy solo ( Krzychu rano zastaje panę w tylnym kole). Śpieszę się gdyż mam wizytę u lekarza o 16:50. W lasach w Ochojcu okazuje się, że ścieżka na Janinę jest zamknięta - teren budowy, głębokie wykopy - chyba chcą zamienić terenowy odcinek w asfalt :(. Omijam na około i tracę cenne minuty. Na Niwce znów ktoś usiłuje mnie rozjechać, na szczęście udaje mi się w porę zahamować i uniknąć spotkania z naczepą TIR-a. Sprawę lekarza załatwiam sprawnie, później do domku zjeść kolację i do brata uruchomić tuner DVB-T. Załatwiam wszystkie sprawy i ruszam do Moniki przez Kilińskiego, Pogoń, Auchan znaną trasą.