Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec)

Wtorek, 27 marca 2012 · Komentarze(0)
Kategoria Praca, KMC-Z9000-1
Przejazd do pracy: DST: 23.79km TIME: 0:55:46 AVG: 25.60km/h MAX: 51.22km/h. Rano chłodno i wietrznie. W drodze powrotnej porywiste wiatry skutecznie utrudniające rozwinięcie normalnych prędkości. Szybciej jechałem pod górkę z Dańdówki na Klimontów niż pod wiatr na prostej :) Kiera przyszła, może dzisiaj zrobię przekładkę i zobaczę jak z takim długim mostkiem (110mm) się sprawuje.
Updejt:
Przy montażu kierownicy trochę problemów, przewody od hamulców za krótkie, musiałem jakoś dziko puścić przód, tył też przykrótkawy ale jeszcze ujdzie. Klamki i tak odsunąłem od gripów z 1,5cm tak aby mieć pod dwoma paluchami. Może przy krótszym mostku wystarczą. Dziwnie się skręca, narazie testowałem na sucho. Coś czuje, że rower będzie się prowadził jak autobus przy takim mostku :) Jutro się zobaczy, pewnie w drodze do domu zawitam w rowerowym zapytać o ceny nowych przewodów i o jakiś krótszy mostek :)