Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec) - wieczorna dokrętka

Środa, 31 sierpnia 2011 · Komentarze(10)
Kategoria Praca, 101-200km
Przejazd w stronę pracy: DST: 23.71km TIME: 0:51:30 AVG:27.62km/h MAX:55.73km/h
Dzisiaj powrót przez Centrum Katowic, po drodze zahaczyłem o wszystkie możliwe sklepy rowerowe aby kupić jakiś tani licznik do kadencji na kablu (Lidlowskiego bezprzewodowego się pozbyłem). Niestety wszędzie drogo, najtańszy to taki za 55zł (SIGMA 509) lub jakiś SPEEDMASTER też za podobną kwotę. Pozostaje chyba tylko Allegro lub zakup licznika w jakimś markecie. Powrót ścieżką rowerową wzdłuż DK86, potem zjazd na Dąbrówce na Szopki i tu zacząłem improwizować z dojazdem przy okazji odkrywając ciekawą trasę na Sosnowiec omijającą Centrum Szopek i dziury na drodze wzdłuż stawików (już raz tą trasą wracałem z silesia mtb cup ale nie bardzo kojarzyłem jak zjechać na nią). Po piątkowej masie w Gliwicach na którą się wybieramy z Jackiem może jeszcze raz tamtędy przejedziemy.

Sam dojazd tam i z powrotem do pracy: DST: 51.3km, TIME: 0:02:08, AVG: 24.05km/h, MAX: 55.73km/h

Jak byłem w domu i jeszcze nie przebrałem się w cywilne ciuchy z tych rowerowych nagle zadzwonił Jacek. Był u Oszołoma i miał ochotę na wieczorną dokrętkę w okolicach Pogorii. Szybka decyzja i umówiliśmy się na przystanku na Mec-u. Pokręciliśmy spokojnym tempem i staraliśmy się nie szarżować. Po dotarciu pod III rozpoczeliśmy objazd, niespodziewanie dołączyła się do nas jakaś dziewczyna i siedziała nam na kole, może chciała pompki pożyczyć :) Nie wiem bo jak się zatrzymaliśmy to nagle zawróciła i pojechała w drogę powrotną. Z Pogorii ruszyliśmy na Przeczyce - fajne miejsce i zalewik (praktycznie nikt prócz wędkarzy się nie kręcił w tych okolicach). Powrót po zmroku przez Pogorię, sporo bikerów jeżdżących na batmana, jednego rolkarza to minąłem na milimetry. Z Centrum Dąbrowy wydostaliśmy się przez park Hallera, później Braci Mieroszewskich na Zagórze.

Na Chorzowskiej w Katowicach jest duże. Kumpel mi sprawdzi czy jest ten licznik, bo ta sigma mnie zaczyna irytować.

t0mas82 20:51 piątek, 2 września 2011

Nie jestem pewien, ale tesco jest w plejadzie.

Krzychu22 13:26 piątek, 2 września 2011

Spróbuje się rozejrzeć za TESCO. Jeszcze został mi rowerowy na Niwce. Oni mają taki tańszy asortyment. Może licznik jakiś zgrabny znajdę za niewielkie pieniądze.

t0mas82 06:00 czwartek, 1 września 2011

Tomek w sprawie licznika kadencji - ostatnio w Tesco w Bielsku-Białej była wyprzedaż akcesoriów rowerowych. Mi udało się kupić pompkę teleskopową za 10zł;) Ale nie o tym mowa. Wśród wyprzedażowych liczników po 10-15zł, znalazłem jeden po normalnej cenie - 60zł. Miał 2 sensory - do kadencji i obr. koła. Funkcje wszystkie jak w sigmach (dystans dla 2 rowerów, licznik dystansu w górę, dół, kadencja średnia, maksymalna, aktualna, temperatura, itp.). Wyglądał przy tym dość solidnie i zgrabnie. Marka to bodajże RoadSign. Nie wiem gdzie tu w okolicy jest duże tesco (nie takie wielkości biedronki), ale może też byłoby w nim taki licznik bo to był normalny asortyment.

Bros 21:20 środa, 31 sierpnia 2011

to około jest dość istotne :) bo hak dojedziesz np na 16:20 do Katowic pod teatr to myśle że damy rade na 18 tam dojechać no powiedzmy 16:30

accjacek 20:10 środa, 31 sierpnia 2011

Tylko w piątek już do budy muszę iść i dopiero około 16 będę miał czas.

Krzychu22 19:57 środa, 31 sierpnia 2011

No to z dzisiejszą dokrętką zrobiłem prawie 2100km w sierpniu. Krzychu mnie przegonił o 5km - idę coś dokręcić jeszcze :)

t0mas82 19:35 środa, 31 sierpnia 2011

Krzych jak chcesz to możesz się podczepić do nas na mase do Gliwic

accjacek 19:27 środa, 31 sierpnia 2011

To był niezły spontan :) Też mi się nie chciało tylko Jacek mnie namówił.

t0mas82 19:22 środa, 31 sierpnia 2011

Kurde żebym wiedział że wieczorkiem gdzieś wyskoczycie, samemu jakoś nie miałem chęci po mojej poobiedniej przejażdżce po kszunach.

Krzychu22 19:20 środa, 31 sierpnia 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asudo