Piątek, 2 czerwca 2017 · Komentarze(0)
Na starcie nieco chłodniej +8C. Chwilę zajmuje zanim osiągam komfort termiczny :) Wcześniejszy wyjazd więc bez pośpiechu. Przy DK94 doganiam 11. Na długiej prostej do Milowic trafił się króliczek więc jest motywacja do szybszej jazdy. Pod giełdą wcześniej o 5min niż wg. stałego harmonogramu. Szybki zjazd terenem, a na dole wyrównanie płynów i zarazem zmniejszenie zagrożenia pożarowego w tym rejonie. Na D3S dogania mnie Tomek i już razem śmigamy na Brynów. Na Brynowie na przystanku zauważam 11 :) Spokojnie bez naginania da się ją wyprzedzić na tym odcinku. Przed szlabanem postój by przepuścić towarowy z wunglem., ale tak pomimo tego melduje się bardzo wcześnie w robocie.
Do pracy: DST:50,55 km/2:09:00
Przy powrocie gorąco. Wracam znów przez park w Milowicach chyba to będzie moja podstawowa trasa. W Czeladzi na Grodzieckiej ścigam 2 szosy jakieś 800m z przodu. Na prostych i z górki ciężko skrócić dystans, ale  na podjeździe udaje się ich dogonić. Skręcają na Wojkowice, a ja w przeciwną stronę. Dalej spokojny dojazd do domku.