Poniedziałek, 27 marca 2017 · Komentarze(3)
Dzisiaj ciężko się wstawało. Organizm nie dał się oszukać i domagał się dodatkowej godziny snu, która została mu zabrana. Na starcie -2C - chłodno ale na ulicach sucho więc bez obaw o utratę przyczepności. Trasa standardowa, bez ekscesów. Niestety z racji przesunięcia czasu pół trasy w mroku przy świetle czołówki. Za to powrót będzie w całości bez lampek :)
Las Grodziecki o poranku
Las Grodziecki o poranku © t0mas82
Do pracy: DST:50,87 km/2:18:00

Powrót przyjemny, temperatury w ciągu dnia wiosenne. Najpierw przez lasek by ominąć szlaban. Dalej już standardowo. Po drodze zakupy w Biedrze w Ząbkowicach. Całość trasy za widoku.

Nie mogę się doczekać :-) Choć już wczoraj widziałem kilku twardzieli w krótkich spodenkach.

limit 08:58 poniedziałek, 27 marca 2017

Dokładnie. Ranki zimne ale w dzień już cieplutko. Niedługo będziemy w krótkich śmigać :)

t0mas82 07:55 poniedziałek, 27 marca 2017

Zaczyna się okres wożenia połowy ciuchów w plecaku na powrocie.

limit 07:43 poniedziałek, 27 marca 2017
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iestt