Dom - praca - dom

Poniedziałek, 11 kwietnia 2016 · Komentarze(0)
Na starcie +7C. Asfalty mokre ale nie pada. Jadę w nowej konfiguracji opon, z przodu założyłem 25C, która powędrowała tam z tylnego koła. Na tył weszła 26C Kenda Kriterium 60tpi. Więcej nitek przekłada się na większą elastyczność. Co mnie zdziwiło to łatwość z jaką można zrobić skida i to wcale nie zasługa mokrej nawierzchni. Ciekawe jak się będzie zdzierać. Nie to żebym specjalnie robił ale zdarzyło mi się parę razy gwałtowniej zatrzymać.
Ciepło +12C. Asfalty wyschły. Wiatr raczej nie przeszkadzał, mam wrażenie że wiało w plecy bo jakoś lekko się śmigało. Na molo P3 grupka Ghostów, zatrzymuje się by się przywitać. Dopiero na samym końcu się orientuje. że Mariusz udziela wywiadu dla TV ZAGŁĘBIE nt. aplikacji na smartfony "Dąbrowa Górnicza dla Aktywnych" Ups trochę rozbiłem wywiad, ale pewnie montażysta da sobie radę :)

Robimy parę kółek wokół kamery na potrzeby wywiadu i czas się zbierać. Ruszam w kierunku Ząbkowic w Biedronie zakupy i do domku.